Contact bij pech
Bel +31 (0)20 851 22 72 (voor Nederland en Europa, 24/7).
Dit nummer hoort bij de Suzuki Mobiliteit Service (de Pechhulp van Suzuki). Die service krijg je standaard 1 jaar lang bij elke nieuwe Suzuki. Daarna wordt de service verlengd als je je Suzuki laat onderhouden met het Variabel Onderhouds Systeem door de Suzuki-dealer.
Contact bij schade
Bel je Suzuki-dealer. De dealer verzorgt de schadeafwikkeling en regelt, als je dat wilt, vervangend vervoer.

Wat moet je doen bij een aanrijding?
- Zorg dat je op een veilige plek staat
- Per aanrijding één schadeformulier invullen. Je kunt je eigen formulier invullen of dat van de tegenpartij. Of gebruik de Schade app (zie www.schadeapp.nl)
- Bij twijfel over de schuldvraag: schakel altijd de politie in.
- Op de plaats van de aanrijding: de voorzijde van het formulier invullen en ondertekenen. Laat ook de tegenpartij tekenen.
- Het formulier bestaat uit een origineel en een kopie. Eén deel is voor de tegenpartij, het andere voor jou.
- Neem direct contact op met jouw Suzuki-dealer.
- Thuis de achterzijde van het formulier invullen en zo spoedig mogelijk naar jouw tussenpersoon of verzekeringsmaatschappij sturen.
- Jouw Suzuki-dealer verzorgt de schadeafwikkeling van uw auto. Ook regelt hij, als je dat wilt, vervangend vervoer.