* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
*Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Full Operational Lease, 60 maanden en 10.000 km/jaar, excl. btw en brandstof
** De netto bijtelling is het bedrag dat je aan de fiscus betaalt voor het privégebruik van je zakelijke auto. Het bedrag is gebaseerd op het belastingtarief van 35,82%.
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
*Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Full Operational Lease, 60 maanden en 10.000 km/jaar, excl. btw en brandstof
** De netto bijtelling is het bedrag dat je aan de fiscus betaalt voor het privégebruik van je zakelijke auto. Het bedrag is gebaseerd op het belastingtarief van 35,82%.
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
*Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Full Operational Lease, 60 maanden en 10.000 km/jaar, excl. btw en brandstof
** De netto bijtelling is het bedrag dat je aan de fiscus betaalt voor het privégebruik van je zakelijke auto. Het bedrag is gebaseerd op het belastingtarief van 35,82%.
*Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Full Operational Lease, 60 maanden en 10.000 km/jaar, excl. btw en brandstof
** De netto bijtelling is het bedrag dat je aan de fiscus betaalt voor het privégebruik van je zakelijke auto. Het bedrag is gebaseerd op het belastingtarief van 35,82%.
*Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Full Operational Lease, 60 maanden en 10.000 km/jaar, excl. btw en brandstof
** De netto bijtelling is het bedrag dat je aan de fiscus betaalt voor het privégebruik van je zakelijke auto. Het bedrag is gebaseerd op het belastingtarief van 35,82%.
*Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Full Operational Lease, 60 maanden en 10.000 km/jaar, excl. btw en brandstof
** De netto bijtelling is het bedrag dat je aan de fiscus betaalt voor het privégebruik van je zakelijke auto. Het bedrag is gebaseerd op het belastingtarief van 35,82%.
*Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Full Operational Lease, 60 maanden en 10.000 km/jaar, excl. btw en brandstof
** De netto bijtelling is het bedrag dat je aan de fiscus betaalt voor het privégebruik van je zakelijke auto. Het bedrag is gebaseerd op het belastingtarief van 35,82%.
"Suzuki heeft z’n huiswerk goed gedaan en een heerlijk rijdende crossover neergezet. Het segment is uiterst druk bevochten en daardoor is het lastig om de beste te zijn, maar het merk doet een hele goede poging. De accu is uiterst groot en de prijs per kWh is dan ook de laagste in z’n klasse. De Stellantisbroertjes verlangen minimaal 630 euro per kWh, terwijl een Skoda Elroq zelfs 681 euro vraagt per kWh. In het overzicht staat de Ford Puma E helemaal bovenaan, met 757 euro per kWh. Dan vallen de 579 euro per kWh van de Suzuki e Vitara enorm mee. Dat de auto een prijscatcher is, is ‘m te prijzen, maar het maakt de auto nog niet de absolute musthave. Toch is er een aantal zaken die positief opvallen, waaronder het heerlijk rustige rijgedrag, het ongedwongen karakter, de bescheiden maar toch moderne uitstraling en de prima ruimte aan boord. Het is een auto waar je geen range anxiety in krijgt en die je uiterst voorspelbaar van A naar B brengt. Reken daarbij op de prima laadsnelheden van 135 kW en je weet dat deze auto weleens heel goed zou kunnen aansluiten bij de wensen van een gemiddelde Suzuki-rijder die op zoek is naar z’n volgende auto met overstap naar EV. Een aanrader, kunnen we vertellen."
Suzuki nieuwsbrief
Gratis nieuws, tips en aanbiedingen in je mailbox
Als je jouw aanvraag verstuurt ga je akkoord met onze privacyverklaring. De door jou verstrekte gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het door jou gevraagde contact of de door jou gevraagde informatie.
Je krijgt nu gratis nieuws, tips en aanbiedingen in je mailbox
Probeer het later weer