Suzuki
V-Strom 1050DE

Suzuki V-Strom 1050DE
De V-STROM 1050DE is gericht op optimale prestaties en controle, ook wanneer je ontdekkingsdrift verder gaat over gravelpaden en vlakke off-roadpaden. Wielbasis, balhoofdhoek, rijpositie en specifieke features verleggen het werkterrein ook naar minder gebaande wegen.
Legendarisch DR-Z-design
Suzuki schreef designgeschiedenis toen de DR-Z800-woestijnracer in 1988 met een opvallende vormgeving aan de start van de Parijs-Dakar Rally verscheen. Een van de meest opvallende designelementen was het radicale front met de prominente ‘snavel’. Met een nieuwe interpretatie van het ‘snavel’-design blijft de nieuwe V-STROM 1050 en 1050DE trouw aan dit erfgoed.
Suzuki’s uitgebreide range van de modernste elektronische systemen zorgt dat je de prestaties van je motor kunt optimaliseren, zoals het gloednieuwe Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S). Daarmee ben je op de V-STROM 1050DE zelfs tijdens de spannendste avonturen helemaal in controle. Het Bi-directional Quick Shift System helpt je om snel en trefzeker te schakelen zonder gebruik van de koppeling.
Boek een proefrit
Ervaar de prettige rijeigenschappen zelf. Selecteer een dealer en boek een proefrit.
Details
Meer details
Kleuren
Specificaties
Voorband | 90/90-21M/C (54H) tube |
Achterband | 150/70R17M/C (69H) |
Inhoud brandstof tank L | 20 |
Gewicht kg | 252 |
Lengte mm | 2390 |
Breedte mm | 960 |
Hoogte mm | 1505 |
Wielbasis mm | 1595 |
Grondspeling mm | 190 |
Zithoogte mm | 880 |
Wielbasis (mm) | 1595 |
Cilinders | 2 |
Cilinderinhoud (cm3) | 1037 |
Maximumvermogen (kW) | 79 |
Maximumvermogen (pk) | 107 |
Motortype | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 90˚ V-twin |
Boring x Slag mm | 100,0 x 66,0 |
Cilinderinhoud cc | 1037 |
Compressie | 11,5 : 1 |
Voorwielophanging | Telescopisch, schroefveren, oliegevuld |
Achterwielophanging | Swingarm, schroefveer, oliegevuld |
Balhoofdhoek/naloop °/mm | 27° 30' / 126 |
Rijbewijs categorie | A |
Transmissie | 6 versnellingen |
CO2 uitstoot | 120g/kg |
Brandstofverbruik | 5,2 L/100km |
Vermogen pk/t.p.m. | 107 / 8.500 |
Koppel Nm/t.p.m. | 100 / 6.000 |
Immobilizer system | |
Low RPM Assist | |
Suzuki Easy Start System | |
Suzuki Drive Mode Selector SDMS | |
Electronic Throttle Control | |
Motion Track Brake System | |
Cruise control system | |
Hill hold control system | |
Slope dependent control system | |
Load dependent control system | |
Quick shift system | |
ABS 2 standen/OFF | |
Traction control 4 standen (G mode)/OFF | |
TFT Dashboard |
Brochure en prijslijst
Testverslagen
Een nieuwe Suzuki? Daarom!
Er zijn vele redenen om een nieuwe Suzuki aan te schaffen. Zoals:
-
State-of-the-art technologie
-
Uitgebreid, vakkundig dealernetwerk
-
Goede financieringsmogelijkheden
-
Zes jaar garantie
-
Drie jaar 24-uurs mobiliteitsservice*
* Bij onderhoud door officiële Suzuki-dealer, vraag naar de voorwaarden.
