Suzuki Heerlen

Suzuki Heerlen

Reviews

Suzuki Heerlen
8,77
39 beoordelingen
Dit is niet mijn eerste Suzuki Vitara die ik gekocht maar wel de laatste die ik in Heerlen gekocht heb. Ik heb voorheen twee Vitaras en een Kia gekocht bij een andere dealer omdat deze zich dichter bij mijn werkplek bevond, hier zal ik dan ook naderhand mijn volgende auto aanschaffen. Ik hoor ook van Toyota rijders diverse klachten over firma Mengelers.
Mevr. Gottschalk e/v Theunissen (LANDGRAAF) 07-05-2024
Prettig contact: snel en nonsens Bedrijf is schoon en overzichtelijk Receptie is eerlijk betreft prijs en verdere prognose
07-05-2024
Zeer klantvriendelijke ontvangst aan de receptie, daarna ook zeer correcte en duidelijke prijsopgave van mogelijke extra werkzaamheden en kosten. Door deze transparantie aan de voorkant, geen verassing bij de afrekening.
07-05-2024
DE TIJD GOED NAGEKOMEN. ALLES WAS GEREED
Dhr. Hoogerwerf (HEERLEN) 23-04-2024
Prima service
23-04-2024
Vriendelijk en goede informatie. Ook tijdens de beurt.
16-04-2024
we hebben altijd een goede service
Mevr. Verdonkschot (HEERLEN) 09-04-2024
Een zeer goede ervaring met de balimedewerkers dus zeer tevreden met de dealer in Heerlen
Dhr. Hols (EYGELSHOVEN) 09-04-2024
Gewoon tevreden
19-03-2024
Ga zo door
Dhr. Gielis (HEERLEN) 12-03-2024
Staan voor je klaar
Dhr. Moens (HOENSBROEK) 13-02-2024
Goede service, vriendelijk en accuraat
13-02-2024
Fijne zaak, bekwaam personeel.
Mevr. Smeets (KERKRADE) 23-01-2024
Ze hebben goed werk geleverd.
02-01-2024
Zeuren over fooi geven
Dhr. Arets (BRUNSSUM) 12-12-2023
eerlijk, vriendelijk, betrouwbaar, deskundig
Dhr. Marx (VALKENBURG LB) 28-11-2023
GOED GESPERK
Dhr. WAWRZYNIAK (BRUNSSUM) 14-11-2023
Goede service en duidelijke afspraken m.b.t. reparatie, onderhoudskosten
24-10-2023
Zoals ik al zei,snelle en kordate afhandeling voor datgene ik met mijn auto in de garage was
03-10-2023
Alles volgens afspraak verlopen. Vriendelijk personeel en onderhoud op tijd klaar. Alleen jammer dat de auto na het onderhoud niet meer gewassen wordt. Natuurlijk kan men daar geen aanspraak op maken, want dit is extra service. Maar als het voorheen wel is gedaan, zeer verrassend, is het nu een teleurstelling als het niet meer gebeurd. Anders de mensen even vooraf informeren dat het niet meer gebeurt, door bijvoorbeeld noodzakelijke besparingen.
03-10-2023