Oostendorp Suzuki Eindhoven

Oostendorp Suzuki Eindhoven

Reviews

Oostendorp Suzuki Eindhoven
9,0
34 beoordelingen
Alles is prima geregeld. Klant is koning.
12-03-2024
Professioneel
05-03-2024
Goede service en erg klantgericht.
Mevr. van den Dungen (EINDHOVEN) 27-02-2024
Goed
27-02-2024
Vriendelijk personeel, duidelijke afspraken.
20-02-2024
Nette en persoonlijke benadering door de medewerkers. Ze stralen vertrouwen uit
Mevr. Vermeulen (VELDHOVEN) 13-02-2024
Ik heb een laese suzuki swace en ben tevreden met het onderhoud en de adviezen
Dhr. Keizer (EINDHOVEN) 06-02-2024
Goede dealer met eerlijk advies
Mevr. Bekkers (SCHIJNDEL) 23-01-2024
Zeer prettig bedrijf. Wij stellen geen prijs op uitleg van de uitgevoerde reparaties omdat we dat niet snappen, maar bovendien ook niet willen snappen. De medewerkers begrijpen dat, en doen wat wij als klant op prijs stellen.
23-01-2024
Goede service met duidelijkheid vooraf.
23-01-2024
Alles volgens wens geregeld. Ook de afstelling van het geluid in de cabine, was eerst veel te hard. Schrok er soms van.
Dhr. van de Langenberg (EINDHOVEN) 23-01-2024
Duidelijkheid, goede service, vriendelijk personeel
16-01-2024
Duidelijke afspraken, klantvriendelijk en het prima VOS onderhoud systeem onderscheid zich zelfs tov premium merken
Mevr. de Raat-van Esdonk (EINDHOVEN) 16-01-2024
Gewoon tevreden met de betrokkenheid
Dhr. van der Plas (EINDHOVEN) 16-01-2024
Bij de garage is het fijn dat ze de tijd voor je nemen. Netjes bellen als er meer aan de auto moet worden gerepareerd. Je komt bij betaling dus niet voor verrassingen te staan.. ik ervaar dat als zeer prettig. Kom hier al jaren als een tevreden klant.
09-01-2024
Gewoon prima garage
19-12-2023
Goed geholpen volgens afspraak
Dhr. Bloemheuvel (EINDHOVEN) 12-12-2023
alles goed geregeld
05-12-2023
keep doing great job!
Mevr. Shilkina (EINDHOVEN) 21-11-2023
Het gedrag dat de door ons uitgekozen optionele werkzaamheden bij de on-line afspraak ineens aangepast waren en weer aanstonden toen we in de garage kwamen, is niet klantvriendelijk. Om ze te bespreken met de klant hoef je ze echt niet aan te zetten. Niet-te-min, het onderhoud zelf is goed uitgevoerd.
07-11-2023