Vraag & antwoord: Webshop

Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over de Suzuki webshop. Mocht het antwoord op jouw vraag er niet tussen staan kijk dan in één van de andere categorieën onderaan de pagina. Of vraag het je Suzuki-dealer!

Webshop - Bestelling en levering

  • Natuurlijk en dit is tevens de factuur. Mocht je deze na een half uur niet ontvangen hebben, kijk dan ook even tussen je spam.

  • Je ontvangt een DPD Track & Trace code op het ingevoerde mailadres zodra de bestelling verwerkt is.

Webshop - Betalen

    • iDeal​
    • Creditcard, Mastercard & VISA (achteraf betalen)
  • Achterafbetalen kan met Mastercard & Visa

  • Wij sturen BTW en KvK gegevens mee in de bestelbevestiging. Daarom kun je deze als factuur gebruiken.

Webshop - Retourneren en annuleren

  • Je kunt je bestelling retourneren door deze zelf binnen 14 dagen naar ons retouradres te verzenden. Zorg ervoor dat je bestelnummer en -gegevens in het pakket zitten. De kosten en het risico voor het verzenden zijn voor eigen rekening.

  • Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

  • Neem in deze gevallen contact op met onze klantenservice.

  • Suzuki webshop​

    Steurweg 8​A

    4941VR ​

    Raamsdonkveer

  • Wij verwerken binnengekomen retouren binnen [3] werkdagen, daarna is het afhankelijk van de betaalmethode hoe lang het kan duren voordat je je geld terug gestort krijgt:​

    • iDeal: normaliter binnen 3 werkdagen​
    • Creditcard: normaliter binnen 7 werkdagen

Webshop - Voorwaarden & Privacy

Webshop - contact

Bekijk ook de meest gestelde vragen over: