Suzuki <br/> *Serious <br/> #About Fun*#

Suzuki
Serious
About Fun

Beste partners,

Maandag 18 april lanceren we de nieuwe merkpositionering ‘Serious about fun’ voor Suzuki auto’s, motoren en marine in de Nederlandse markt. Hiermee creëren we een onderscheidende positie ten opzichte van andere merken en brengen we al onze productgroepen samen. Samen met de nieuwe huisstijl zorgt dit ervoor dat we op alle kanalen altijd een consistente merkboodschap zenden naar de consument. Meer hierover kunt u nalezen in de Suzuki Stijlgids. Voor Marine is overigens de toepassing van The Ultimate Outboard logo en bijbehorende huisstijl onverminderd van toepassing.

De mediacampagne gaat live op radio en TV en blijft zichtbaar in heel Q2. De nieuwe positionering is ontwikkeld in co-creatie met de doelgroepen en geeft het merk Suzuki naast een onderscheidende marktpositie ook een sterkere emotionele lading. De consument heeft in de testfases onze gekozen richting heel enthousiast ontvangen. Daarmee ligt er een nieuwe basis voor het Suzuki merk voor de komende jaren.

Een belangrijk moment in de klantreis is het bezoek aan een showroom. Voor klanten moet het duidelijk zijn, door een herkenbare en uniforme uitstraling, dat zij in een Suzuki showroom zijn. We hebben een onderscheidend en eigentijds showroomconcept ontwikkeld dat past bij het merk. Alle Suzuki auto sales dealers ontvangen op 16 april 2022 een informatiepakket hierover per post. De motoren dealers volgen in een later stadium.

Met vriendelijke groeten,
Geordy Bloem

serious...

Onze reputatie op het gebied van betrouwbaarheid koesteren wij. Als het over auto’s, motoren en marine gaat, zijn wij zeer serieus. Maar dat betekent niet dat wij niet begrijpen waar onze producten garant voor moeten staan: Het beleven van plezier door jou als gebruiker.

TV-commercial Suzuki Serious about fun

....about fun.

Hoe mensen plezier beleven met onze producten is voor iedereen anders. Het maakt ons niet uit of iemand nou plezier beleeft door kilometers off-road te rijden of iemand die dagelijks geniet van een piepklein ritje naar het werk en weer terug. De één vindt het leuk om met windkracht negen uit te varen voor die golven van 6 meter en de ander … die houdt ervan om lekker over de grachten te cruisen. Sommigen durven buitenom, vlak hangend in een snelle bocht, in te halen op het circuit … vele anderen zetten graag het vizier open tijdens een dagje toeren. Plezier, genieten, hoe je het noemen wil, het wordt door iedereen anders beleefd. Maar dat kan maar op één manier, met 100% vertrouwen.

Brand-movie Suzuki Serious about fun