Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Wij verzoeken u cookies te accepteren. Meer info

 



2017 RM-Z250 crossmotor

Voor 2017 heeft Suzuki Motoren de RM-Z250 crosser een nieuwe frisse look gegeven. De crosser is te herkennen aan haar nieuwe kleurdelen en graphics. Ook nieuw zijn de zwarte geanodiseerde wielen en kroonplaten. Het zadel is voortaan in opvallend geel/zwart uitgevoerd.

De RM-Z250 crosser is uitgerust met een KYB PSF2 voorvork, Renthal Aluminium Fatbar stuur, eenvoudig verstelbare KYB achterschokbreker en het innovatieve Suzuki Holeshot Assist Control (S-HAC) voor maximale acceleratie in alle omstandigheden.

Suzuki RM-Z250 crosser_zijkant 1

Het nieuwe uiterlijk van de Suzuki RM-Z250 crosser onderstreept de winnaarsmentaliteit van beide crossmotoren. Door het lichtgewicht frame, het soepele motorblok en de allerbeste componenten, zijn de RM-Z modellen overduidelijk gemaakt om te winnen.

Zowel de Suzuki RM-Z250 als de Suzuki RM-Z450 maakt zijn beloftes waar; het duo gooit hoge ogen in diverse kampioenschappen, waaronder de MX2-klasse van het wereldkampioenschap motocross met Fabrieksrijder Jeremy Seewer.

De Suzuki RM-Z250, rijklaar voor € 7.999,-


Financieren                                                      


Kopen? Vind jouw MX-dealer


Details

Klik op een blok voor meer informatie

Het 250 cm3 viertakt brandstofinjectie motorblok van de Suzuki RM-Z250 crosser, levert de perfecte balans tussen koppel en pk’s. Suzuki blijft continu door ontwikkelen waardoor de RM-Z250 crossmotor makkelijk start, sneller van de startlijn komt en koppel en vermogen soepeler verdeelt, met deze combinatie rijd je makkelijk naar de overwinning.
 
Suzuki ontwikkelde het Suzuki Holeshot Assist Control (S-HAC) om je een voorsprong te geven aan het begin van iedere race. Als eerste vertrekken bij het starthek vraagt om een perfecte combinatie van gas en koppel. Met Suzuki Holeshot Assist Control (S-HAC) brengt de 2017 Suzuki RM-Z250 technologie naar de startlijn, waarmee iedere rijder start als een winnaar, in welke omstandigheden dan ook.

Ontwikkeld met het oog op gebruiksgemak en maximale vermogenscontrole op iedere ondergrond, biedt Suzuki Holeshot Assist Control je de mogelijkheid om de vermogensafgifte van het motorblok aan te passen aan de omstandigheden aan de start –

De Holeshot Assist Control schakelaar is handig aan de linkerkant van het stuur geplaatst en heeft een multifunctioneel indicatorlampje. Indien gebruikt in zijn primaire rol als bediening voor Holeshot Assist Control, geeft een langzaam knipperend lichtje A-Mode aan en een snel knipperend lichtje B-Mode. Hij werkt ook als zelfdiagnostyserende indicator voor het brandstofinjectiesysteem en als run time indicator voor het motorblok.
 
De 2017 RM-Z250 crosser heeft een KYB PSF2 voorvork. Deze is lichter dan een conventionele voorvork en is makkelijk aan te pasten dankzij het luchtsysteem. De voorvork dempt beter en zorgt voor een stabieler gevoel. De compressie voor lage en hogesnelheid is op elk moment voor iedere baan gemakkelijk aan te passen.
 

Fotogalerij

Suzuki RM-Z250 crossmotor_Actie3
Suzuki RM-Z250 crosser_zijkant 2
Suzuki RM-Z250 crosser_zijkant 1
 
 
 
 

Specificaties en downloads



PDF-bestandDownload specificaties